svar

Anonym om It's true love - kap 1:
Vad fan i helvete....
Ge upp med att skriva, snälla?
Det här gör mig lite smått illamående.
Ha en trevlig dag :)

svar: jag tänker fan heller ge upp med att skriva, tyvärr. kan du svara på en fråga? vad är det som gör dig illamående? om det nu är så att du inte gillar min berättelse, varför läsa den?
jag bryr mig inte om det till och med får dig att kräkas, tyvärr.
kommentera gärna med namn näsra gång. jag tycker att man ska stå för sin åsikt, eller inte säga något alls, annars så är det bara fegt.
ha en trevlig dag på dej med :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha oj vilken nolifer som inte har något annat än att klanka ner på andra , antar att det är personens sätt att på bra . Aja ta inte åt dig bara lätt hänt. Hon/Han är förmodligen inte något jätte fan taylor lautner eller något men aa. Aja jag gillar den iallafall ! :)

2011-05-26 @ 22:05:47
URL: http://wiithyou.blogg.se/
Postat av: Sasha

Jag vet ju såklart vem som skrev det och hon är ingen no lifer, därmed är det upp till henne själv om hon vill skriva namn eller inte, vilket egentligen kvittar för du känner inte henne iallafall.

2011-05-27 @ 10:27:09
Postat av: Amanda

Hej, jag som skrev detta heter Amanda. Jag bor på ekerö, här finns det får, jag är en riktig bonde :)))))

Come at me bro :)))))

Vad som gör mig illamående är att du hela tiden måste beskriva hennes kläder, du stavar fel på allt möjligt och att din text är osammanhängande. Jag visste inte att din text skulle vara så dålig, så jag läste den. Jag kommer fortsätta läsa den i alla fall, för även om den får mig att må illa, så patetisk att den är underhållande :)

Tack för mig.

2011-05-27 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0