svar på tal

Anonym om It's true love - kap 1:
Exakt hur hänger det här ihop?

För det första: när man går i ettan, är man sju år, så även om de är sexton, så har de då varit kompisar i nio år, och inte åtta.

För det andra: "Det kändes så skönt att man äntligen var 18" Vänta lite nu..sa du inte att de var sexton nyss?
.
.
.
svar: jo det är såhär, jag började att skriva på berättelsen men ändrade mig efter ett litet tag och ändrade vissa delar i texten. därför så kan detr stå lite fel med år och sånt men jag tycker att man borde fatta ändå.
och vem sa att dom blev bästisar föörsta dagen i ettan? väldigt många fyller åtta under vårterminen och de kanske blev bästisar i mitten på den och de kanske fyller år tidigt? ja just det.
jag vet att det blev lite fel med åldern och jag ber om ursäkt.
kommentera gärna med namn nåsta gång, det finns ju en IP adress där jag kan se precis vem du är ändå. våga stå för din åsikt Sasha.
ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Sasha

"det finns ju en IP adress där jag kan se precis vem du är ändå"



Men kan du verkligen det, är ju frågan? Det skulle hjälpa att slå upp ordet "pseudonym".

2011-05-27 @ 10:48:06
Postat av: Emma ~ Foto ~ Mode

Tjenaaaaaaa sötnos, om du har missat att tävlingen är avslutad så ändra på det! ;) <3

2011-05-27 @ 15:28:41
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Meen guud, lina du äger.. Folk är bara avundsjuka för att du skriver så bra storys



Kram Ida <3

2011-05-29 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0