HAHAHAH!

Elijah om It's true love - kap 6:
Måste säga att jag finner din novell skrattretande. Särskilt de tillfällen du skriver i olika tempus.
Vissa saker är för patetiska för att faktiskt existera, till och med på internet.


svar: Faiiil! samma ip:adress som den där amanda! failbarn!!! :D

btw, ska sluta svara på era kommentarer nu för jag har sagt mitt och vill inte upprepa mig. sen så bryr jag mig inte om att ni kommenterar ganska konstiga och random saker (t.ex. att du bor på en bondgård, man ba: okej put it in my Icare lixom), jag kommer ändå inte att sluta skriva hur gärna ni än vill. Det är bara att stå ut med mig för jag är en liten jävel som inte tänker ge mig och som ingen kan vara utan på internet. hur mycket ni än vill det.

tack och hej leverpastej :)

Kommentarer
Postat av: Catherine (aka Sasha)

Hahahaha! Du inser väl att den enda som failar är du själv? Om Amanda var Elijah, tror du inte hon skulle säga det? Såvida du inte är trög borde du ha fattat det tills nu. Och Amanda sa aldrig nåt om en bondgård vafan. Hon sa får. Får.

Hade du nånsin tänkt uppdatera? Vi väntar :)

God natt.

2011-06-02 @ 01:01:47
Postat av: Amanda

Men tänk om det råkar vara så att jag var hemma hos henne när jag skrev till dig andra gången? Gå och kolla det första jag skrev till dig. Vad har jag för IP? Förmodligen samma som på den här kommentaren, inte den som denne person har.

Sug snopp :)

2011-06-02 @ 01:14:13
Postat av: Elijah

Jag är medveten om detta, då hon suttit på min säng de gånger hon skrivit dessa kommentarer, användandes min dator vid en del av tillfällena.

Jag älskar faktumet att du aldrig tänkt över att flera personer kan sitta på samma nätverk och på så vis ha samma IP.

Mvh, Eljah.

2011-06-02 @ 12:40:16
URL: http://disorderlyfaggot.tumblr.com
Postat av: Emma ~ Foto ~ Mode

SKRIV FLER DELAR LINAAAAAAA!!! <3

2011-06-04 @ 17:45:43
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är så jävla duktig Lina!

Skit i alla kommentarer. Folk är idioter det kommer vi aldrig komma ifrån.

Fortsätt skriva!

You go girl!



Kram från kusinen

2011-06-07 @ 12:30:51
URL: http://brainsubstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0