it's true love - kap 3

Han satte händerna runt min midja och jag la armarna runt hans hals. Det var så underbart! Jag kände hur jag än en gång blev helt knäsvag av han léende. Han tittade mig djupt i ögonen. Efter ett tag så närmade han sitt huvud mig och jag kände ett litet pirr i magen. Långsamt så möttes våra läppar och vi kysstes.


Efter några sekunder så avslutade han kyssen och låten tog slut. Jag gick tillbaka till Julia plats och satte mig vid henne.

-Haha, ni var jättegulliga tillsammans. Fast, det såg ju lite konstigt ut, han är ju ungefär 15 cm längre än dig. Sa hon

-Haha, ja det var han. Men finns det i ingen i det gänget som är där som du gillar? Frågade jag och blinkade.

-Nej, jag tror inte det. Svarade hon samtidigt som hon tittade bort mot de andra. Ska vi gå? Frågade hon. Jag börjar bli ganska trött också. Och sen så är faktiskt klockan redan halv 3.

-Okej, vi går. Men hur mycket har du druckit egentligen? Jag pekade på barbänken och där stod minst 10 st glas.

-Ehm… hehe, det blev kanske lite mycket. Sa hon och tittade ner på sina fötter.

-Jaa du, det kan man allt säga att det blev. Men nu går vi. Sa jag och tog tag i hennes hand och drog med henne ut till våra jackor.

Vi satte på oss dem och gick ut. Först när vi kom ut så kom vi på att det var väldigt dålig luft där inne. När man kom ut så var det som om man hade blivit av med en förkylning eller likande.

 

Vi tog bussen hem till mig. Jag märkte verkligen att Julia var full för hon vinglade lite när hon gick och var inte riktigt vaken om man ska säga så. När vi kom in till mig så var det släckt och tyst. Fast det var ju inte så konstigt, klockan var ju 3.

 

När jag kom innanför dörren så kom jag på att jag hade glömt att säga till den där Taylor som jag tror att han hette om jag kommer ihåg rätt att jag gick. Tänk om han letar efter mig nu? jag bad ju inte ens om hans nummer. Fan! Aja, det finns inget att göra åt saken.

 

Jag och Julia satte oss ner i soffan med en stor skål popcorn och tittade på den nya filmen som jag hade fått i födelsedags present. New moon hette den visst. När vi hade satt på filmen så satt jag bara och gapade. Där var ju Taylor! Jaha! Så det var därför som han hade sagt ”Taylor Lautner om du inte visste det”. Men gud, var han känd? OMG! Jag väckte Julia som hade somnat och berättade.

-Jaa! Skrek hon tittade på mig med en glad min. Du har just kysst en världskänd kille som alla tjejers högsta dröm är att få se!

-Shh! Vi väcker mamma och pappa sa jag medans jag log stort, jag tyckte väl att jag kände igen honom lite.

vi fortsatte att titta på filmen och snart så sov vi båda djupt i soffan.

 

-----------------------------------------------------------

vad tycks? ;)


det blir väldigt korta kapitel men ni får nöja er med det, jag orkar inte skriva så mycket på en gång, bättre att få uppdateringar oftare istället ;)


KOMMENTERA!! vill ha minst fem kommentarer innan jag fortsätter! :D

Kommentarer
Postat av: anna :)

FORTSÄTT SKRIIIIIVA! HAR REDAN LÄST DET HÄR LINAAA!

2011-05-25 @ 10:18:28
URL: http://aglinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0