till er, idioter

till er dickheads som inte har fattat det så har jag bytt blogg :D men ni är ju säkert så retard så att ni inte har fattat det än.
och till alla bitchar som tror att ni är något: jag vet att ni bara är avundsjuka på mig för att jag kan skriva noveller och inte ni. men ibland så måste man bara inte vekligheten, alla kan jue inte vara bra. och nu så råkar det vara så att jag är bättre än er. men för att visa att ni åtminstonde kan behålla er "heder/respekt" så kan ni ju iaf stå för vilka ni är och inte vilka ni skulle vilja vara för jag vet ju att ni är avunsjuka på mig *blink blink*

btw, min nya blogg är http://tlstory.blogg.se för er som inte visste det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0